پاتوق عاشقان هنرمند

پاتوق عاشقان هنرمند

مجموعه ای از شعر،ترانه و داستان برای علاقه مندان

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 12832
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1




بمون تا بمیرم

عاشقونه میمونم،قدر تورو میدونم              امّا بدون عزیز من،واسه تو هرچی بگم

  توباور نمی کنی،رو اشکمو نمی خونی         اگه عاشق تر بشم،تومنو دوست نداری

  تو منو دوست نداری،عزیز مهربونم            بیا تا قدر تورو ، بخدا من میدونم

  امّا بدون عشقم،من اشکای تورو               فقط می خوام واسه ی، قلب های منو

  اگر عاشق تر باشی و،بامن همراه شی        اگه هر چی بگم و،تودلم جا شی

  بازم میام تو قلب تو می خونم                   بازم میام تو رویای تو میمونم

  هرچی بگم وایستا،تو از کنارم میری           هرچی بگم دلبر ی و تو دلها رو می خری

  دیگه واسه من فرقی نداره ای عزیزم          اگه بری یا بمونی من میمیرم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امینا تاريخ: یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب